Loc de muncă vacant la Protecţia Copilului Gorj

cv

  Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere, vacante de şef birou, gradul II, la Biroul Achiziţii Publice şi Contractare Servicii Sociale. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv de studii superioare de lunga durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 2 ani;
  • absolvenţi de studii de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 martie 2018, ora 14.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 17 aprilie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 20 aprilie 2018, ora 10.00: proba interviu.

  Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţi suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj, din Târgu Jiu, Str. Siretului nr. 24, camera nr. 36 , judeţul Gorj, telefon 0253/212.518.

foto: Opinia Timisoarei

Lasă un răspuns